VACATURE

Directie Assistent

Bij Adapcare, CareRatio en CACAO ontwikkelen we innovatieve oplossingen voor de zorgsector en leveren we consultancydiensten. Onze software verbindt zorgprofessionals en stelt hen in staat om hoogwaardige zorg te leveren. Binnen onze organisatie stimuleren we elkaar om grenzen te verleggen, bouwen we aan sterke relaties én nemen we eigenaarschap.

De functie

Als Directie Assistent ben jij de spil waar onze directie om draait. Je ondersteunt de algemeen directeur en de twee operationeel directeuren van Adapcare en CareRatio in hun dagelijkse werkzaamheden, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun strategische taken. Je fungeert als gatekeeper en bepaalt welke informatie bij de directie terechtkomt en welke taken prioriteit hebben. Je wordt onderdeel van de afdeling bedrijfsvoering waaronder ook HR, financiën en officemanagement vallen.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Professioneel beheren van complexe agenda’s en inplannen van afspraken voor de algemeen directeur en twee operationeel directeuren.
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt en gatekeeper voor de directie: jij bepaalt welke informatie binnenkomt en welke taken prioriteit hebben.
  • Voorbereiden van MT-vergaderingen en samenstellen van de agenda.
  • Bijwonen van MT-vergaderingen, acties en communicatie uitzetten naar de organisatie, de voortgang monitoren en waar nodig proactief stagnatie signaleren.
  • Ondersteunen van de directie bij interne en externe communicatie, waarbij open spreken en echt luisteren centraal staan.
  • Ondersteunen in de uitvoer van administratieve werkzaamheden voor de directie.

Wat
medewerkers
zeggen

“Bij CareRatio is geen dag hetzelfde en leer je elke dag iets nieuws! De ene dag ben je te vinden op ons eigen kantoor, een andere dag ben je op locatie bij een zorgorganisatie. En misschien werk je vrijdag wel lekker thuis, zodat je snel het weekend in kan.”

Amber Otten, Consultant ECD

Wat zijn de functie-eisen?

Wij geven veel vrijheid en vragen van jou een verantwoordelijke en professionele houding. Om deze functie goed uit te oefenen zoeken wij iemand met het volgende profiel:

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Ruime ervaring als Directie Assistent of vergelijkbare functie
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en prioriteiten kunnen stellen
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Een proactieve houding waarbij je denkt in mogelijkheden
  • Accurate werkwijze met oog voor detail
  • Discretie en integriteit in het omgaan met vertrouwelijke informatie
  • Affiniteit met de IT- en/of zorgsector is geen vereiste maar heeft wel een streepje voor

Maak kennis met je toekomstige collega’s

Dit zijn ze dan; jouw toekomstige collega’s. Een team dat altijd voor elkaar klaarstaat. Jou helpt als je er zelf even niet uitkomt, leergierig en gedreven is, gezellig én ambitieus. Zie jij jezelf er al tussen staan?

Amber Otten
person
Ben Bemelmans
person

Maak kennis met je toekomstige collega’s

Dit zijn ze dan; jouw toekomstige collega’s. Een team dat altijd voor elkaar klaarstaat. Jou helpt als je er zelf even niet uitkomt, leergierig en gedreven is, gezellig én ambitieus. Zie jij jezelf er al tussen staan?

Mariska Lintmeijer
person
Rijndert Blotenburg
person
Eric Glaudemans
person

Wat bieden we jouw als Directie Assistent?

Een uitdagende en veelzijdige rol binnen een organisatie die zich richt op innovatie en groei. Je krijgt de kans om impact te maken binnen de zorgsector en jezelf verder te ontwikkelen in een dynamische omgeving.

We bieden jou daarnaast uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals:

  • Een baan voor 24 uur tot 28 uur per week waarbij je minimaal maandag t/m donderdag aanwezig bent op één van onze kantoren in Ede of Bunschoten-Spakenburg
  • Flexibel werken in overleg
  • Vakantiegeld, bonusregeling en onkostenvergoeding
  • Ruime reiskostenvergoeding
  • Ruimte voor ontwikkeling
  • Een moderne en gezellige werkomgeving

Je werkplek

galleryimage0
galleryimage2
galleryimage1
galleryimage3

Sollicitatieformulier

Solliciteer direct als Directie Assistent